PAUL SURUGIU - FUEGO: " Cu prietenii dragi îmi face de fiecare dată plăcere să mă revăd!”, Paul Surugiu - Fuego, 6 august 2016

PAUL SURUGIU - FUEGO: " Cu prietenii dragi îmi face de fiecare 
dată plăcere să mă revăd!”, 
Paul Surugiu - Fuego, 6 august 2016


“Cu prietenii dragi îmi face de fiecare dată plăcere să mă revăd! Dar acesta nu mai e deloc un secret! Chiar dacă e vară și de obicei mai toată lumea e prin vacanțe pe la TV, eu, alături de echipa mea, revenim cu un nou sezon al emisiunii FAMILIA FAVORIT, în fiecare duminică seara, de la ora 20.00, pe FAVORIT TV! Îmi place să cred că facem treabă bună, dar știu că lauda de sine nu miroase-a bine! Scopul nu e acesta! 



Tot ce vrem noi este să aducem oamenii valoroși în față, să fim o redută a bunului gust și simț și să vă facem, pentru două ore, viața mai frumoasă.Avem deja 9 ani de când ne perezentăm în fața voastră, uneori mai buni, alteori mai puțin. 



Eu unul știu că televiziunea trebuie să fie divertisment și pasiune, bucurie și zâmbet, dar trebuie să vină și cu puțină informare, educație, cultură! Mâine seară avem ediție de colecție, din nou, pentru că ne place, împreună cu MONICA ANGHEL, VASILE MURARU ȘI VALENTINA FĂTU, SILVIU BIRIȘ, ANA MARIA PETRE și FREDI CAMACHO, dar și invitați din Basarabia! Nu ne pierdeți!”

Paul Surugiu - Fuego
6 august 2016
Publicat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger